Preventivní rehabilitace

pro zdravá záda

Vaše tělesná schránka chřadne? Bolí vás celé tělo a hlavně záda? Vyzrajte na sedavé zaměstnání tréninkem preventivní rehabilitace se mnou.

„Pro účastníky kurzů preventivní rehabilitace pro zdravá záda mám připravené jemné a pomalé cvičení, které uvolňuje, protahuje a posiluje zkrácené svaly, odstraní důsledky svalové disbalance. Společně si ulevíme od bolestivých stavů zejména páteře, ale i kloubů“

váš trenér Marcel Malec

Čím vám v kurzech preventivní rehabilitace pro zdravá záda pomáhám?

Dynamická Neuromuskulární Stabilizace Ostrava (DNS)

V rámci kurzu preventivní rehabilitace pro zdravá záda se seznámíte se cvičební sestavou pro nesportovce i rekreační sportovce ke kompenzaci přetěžování, ale i k optimálnímu držení těla a správné koordinaci pohybu.

Ve cvičení DNS se pohybem léčí pohyb. Koncept DNS (autor je přednosta kliniky rehabilitace FN Motol prof. PaedDr. P. Kolář, Ph.D. ,majitel Centra pohybové medicínyvychází z vývoje nervové soustavy, z jejího zrání v prvním roce života.

ČÍNSKÉ ORTOPEDICKÉ CVIČENÍ NA KLOUBY

Spirální čínské cvičení na obnovení a odstranění bolesti kloubů rukou. Efektivní cviky, které uvolní zatuhlé klouby, protáhnou šlachy, zlepší mobilitu kloubů ruky, rovnováhu a koordninaci.

Tyto čínské cviky vám rozpohybují nejen klouby, ale i páteř.

ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ

Cílem je odstranit nebo zmírnit zdravotní oslabení, ale taky posílit organismus.

Součástí je tak kompenzační cvičení,které nás uvolňuje (uvolní klouby), protahuje (obnovuje délku svalů) a posiluje (zvyšuje zdatnost oslabených svalů).

Dále trénujeme dechové cvičení, relaxační cvičení a trénink na rovnováhu.

CVIČENÍ NA BALONU

Postupně v průběhu kurzů nás čeká i zábavné, příjemné a efektivní cvičení na míči. Overball (cvičení na velkém míči) je labilní plocha a tak připravuje naše pohybové ústrojí na nestabilní situace např. vyvrknutí kolena či utržení svalů a vazů. Preventivním tréninkem předcházíme těmto případným úrazům. 

Při cvičení dochází ke korekci hybného nastavení pohybových segmentů. Cvičení na velkých míčích je vhodné i jako prevence před bolestmi zad.

Cvičení na gymnastickém míči je velice oblíbené ve fyzioterapii a rehabilitaci.Nesmí tak chybět ani na našem cvičení preventivní rehabilitace pro zdravá záda.

ROZPIS KURZŮ ZDRAVÁ ZÁDA

Hledáte efektivní způsob, jak se bolavého trápení zbavit? Nejlepší je prevence. Braňte se, předcházejte bolesti páteře se mnou, trenérem Marcelem. Nenechávejte bolest být, časem se můžete dopracovat i k vážnějším zdravotním problémům